dissabte, 3 de maig del 2008

Escoltar Rapala





Si us ve de gust escoltar els poemes del llibre, al mes de maig en tindreu diverses oportunitats. Divendres dia 16 a les 10h de la nit comparteixo escenari amb en Jordi Llavina al Festival Primavera Poètica de la Garriga, enduts per l'energia d'Albert Benzekry. L'endemà, dissabte 17, m'han convidat a llegir a partir de les 11h de la nit al Museu Picasso de Barcelona (amb visita posterior per les sales), i dimarts dia 20 a les 7h de la tarda, dins del cicle "Vine a fer un cafè amb...", seré a la Biblioteca Francesca Bonnemaison per presentar-hi també, en aquest cas tot sol, els poemes de Rapala... I potser encara és possible que fem alguna cosa a Girona, si el déu de les agendes s'hi acaba de posar bé.

1 comentari:

Josep Lluís Roig ha dit...

I jo que em queixe d'agenda! No sé com us queda temps per escriure! Em queda una mica lluny, però ja m'agradaria escoltar-vos junts a tu i a Llavia.
Una altra vegada serà.